Wsparcie

Wsparcie

Oddajemy do Waszej dyspozycji praktycznie wykonane (format DL), odrębne oferty handlowe dotyczące naszych produktów, zawierające wszelkie niezbędne informacje, włącznie z wizualizacjami, kodami kreskowymi poszczególnych asortymentów oraz kodami QR, które pozwolą Wam w szybki sposób przenieść się na naszą stronę internetową. Do nich dołączana jest wizytówka z danymi naszego Przedstawiciela. Tak przygotowana informacja skróci poświęcany nam czas do absolutnego minimum.

Narzędzia wsparcia sprzedaży to, między innymi, piękne, wymowne i treściwe ulotki w formacie DL, zaprojektowane specjalnie dla Waszych Klientów. To dzięki nim będą oni mogli zapoznać się z naszymi produktami, czegoś się o nich dowiedzieć i świadomie decydować o wyborze konkretnego z nich. Zawierają one kody QR, które odprowadzają Klientów na naszą stronę internetową.

Sławko - lizak 10cm - jaja przepiórcze i makarony z jaj przepiórczych

Kolejnym narzędziem wsparcia sprzedaży jest przepięknie skomponowany i wymowny treścią lizak o średnicy 10cm. Jest on jak palec wskazujący Klientowi nasze produkty na półce lub w lodówce. Mała rzecz, a duża korzyść z wyeksponowania go w ich pobliżu. Wasz Klient na pewno to zauważy i doceni. Jest to świetne narzędzie do osiągania wspólnych sukcesów i warto z niego korzystać.

Dajemy Wam do dyspozycji również pięknie zaprojektowane plakaty w formacie A1 i A2. Wiemy, że jako narzędzie wsparcia sprzedaży w Waszej placówce handlowej będą one stanowić, nie tylko źródło informacji o naszych produktach, ale będą też żywym i pełnym kolorów elementem dekoracyjnym.

Roll-up to mobilna metoda wspierania sprzedaży. Mamy dla Was dwa, dotyczące różnych naszych asortymentów. Pomyśleliśmy o tym, byście mogli przy ich pomocy promować nasze produkty podnosząc jednocześnie markę swojej placówki. Nie oznacza to jednak, że muszą się one znajdować w niej na stałe. Ważne jest to, żebyście z tej formy wsparcia korzystali przynajmniej raz na jakiś czas. Pojedynczy roll-up ma rozmiar 85x200cm i co ważne jest składany. Można go postawić w placówce handlowej, w dowolnym, wybranym przez Was miejscu i na ściśle określony czas. Potem wędruje on do innej placówki handlowej, Waszej lub też nie. Ustawienie go nic nie kosztuje, a przysporzyć może wielu profitów.